la dolce vita

Skriv i ditt hjärta att varje dag är årets bästa dag.

Konsert ikväll ... VEM?

Publicerad 2009-11-20 15:09:05 i Allmänt,

 

Ikväll ska vi på konsert. Tänkte att ni skulle få gissa vem föremålet är.

De har gått via tält, bo i bilen och Hjorthagens smutsigaste lägenhet till Kungsängens coolaste villa. Så här ser det ut i NN:s kök.




Öppna späll, fullt ös. Otyglad energi. Rakryggad. Ärlig. Spontan. Personen i fråga kan beskrivas på många sätt och tack vare att hon/han är ett eftertraktat intervjuobjekt, syns och hörs han/hon titt som tätt i TV, radio och tidningar. Där träder bilden av NN som en rak, ärlig och synnerligen mediaotränad artist fram. En bild som kanske inte alltid är helt lätt för gemene man att ta till sig. En bild som inte stämmer överens med hur man ska vara som artist och som gör att han/hon antingen älskas eller avskys. Men även en bild som fortsätter ge NN beundrare och fans landet runt och gör NN alltmer folkkär och uppskattad.

NN har gjort succé med att album tidigare där han/hon sjungit sånger av en annan artist. Numera sjunger NN mest egna alster.

Jag gillar NN skarpt för NN:s naturliga framtoning. Det kommer att bli en toppenkväll!

Vem är NN?

 

Kommentarer

Postat av: ingmarie

Publicerad 2009-11-23 12:51:44

Ingen aning faktiskt, det var en svår nöt att knäcka. Kram

Postat av: ingmarie

Publicerad 2009-11-23 19:50:48

aha Magnus Uggla så klart

Jag gillar inte honom alls

Postat av: ingmarie

Publicerad 2009-11-23 19:51:15

aha Magnus Uggla så klart

Jag gillar inte honom alls

Postat av: ingmarie

Publicerad 2009-11-24 08:00:12

en uggla var det...hihi

nu reser jag till fastlandet på fredag och hem måndag eftermiddag igen, du får ha några sköna dagar och helg nu . kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stintan

Jag tycker om att sticka, virka och sy. Det har jag gjort sedan barnsben. Jag har även broderat mycket förut. Jag har tre vuxna barn och två bonusbarn. Dessutom fyra barnbarn och två bonusbarnbarn. Jag känner mig rik. Sommaren 2010 köpte vi ett hus vid Ångermanälven, ca 3 km uppströms Sandslån, på andra sidan Kramfors-Sollefteå flygplats. Vi har börjat renovera där för vi har bestämt att vi ska flytta dit när maken går i pension. Det kan bli tidigare också. Huset ligger så vackert vid älven. Jag är kyrkvärd här i Robertsfors och jag sjunger i Åkullsjöns Gospelgrupp. Vi har fyra birmakatter: kattmamma och tre söner ur två olika kullar; Stintan, Clintan. Cody och Figge. Vi har också en hund, Elvis, som är en korsning mellan en Shih Tzu och en kinesisk nakenhund. Du kan se honom på första sidan här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela