la dolce vita

Skriv i ditt hjärta att varje dag är årets bästa dag.

Pinsamt på flyget

Publicerad 2009-10-23 14:55:48 i Allmänt,

Det var en svensk man som var på resa till Turkiet ett turkiskt flygplan. Han var inte vidare flygvan.

När de hade rest i ungefär 2 timmar så måste han gå på toaletten och göra nr.2. Så han satte sig ner och uträttade sina behov.

På sidan om toalettsitsen så fanns det en spak som han trodde att han skulle dra i för att kunna spola. Så han drog i den och det blev helt svart för ögonen på honom. Han svimmade alltså.

När han hade kvicknat till så kollade han mellan benen och såg att det fortfarande inte var spolat så han drog i spaken en gång till och samma sak hände: han tuppade av.

Omtumlad och med fruktansvärd värk mellan benen så drog han på sig byxorna och ringde på flygvärdinnan. Han ville ju inte lämna ospolat efter sig på toan.

Hon kom och han frågade hur man skulle spola och då visade hon honom. Och det var definitivt inte den spak han dragit i.

På knagglig engelska frågade han vad det där var för spak och då svarade hon leende: "It's an electrical tampong remover"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stintan

Jag tycker om att sticka, virka och sy. Det har jag gjort sedan barnsben. Jag har även broderat mycket förut. Jag har tre vuxna barn och två bonusbarn. Dessutom fyra barnbarn och två bonusbarnbarn. Jag känner mig rik. Sommaren 2010 köpte vi ett hus vid Ångermanälven, ca 3 km uppströms Sandslån, på andra sidan Kramfors-Sollefteå flygplats. Vi har börjat renovera där för vi har bestämt att vi ska flytta dit när maken går i pension. Det kan bli tidigare också. Huset ligger så vackert vid älven. Jag är kyrkvärd här i Robertsfors och jag sjunger i Åkullsjöns Gospelgrupp. Vi har fyra birmakatter: kattmamma och tre söner ur två olika kullar; Stintan, Clintan. Cody och Figge. Vi har också en hund, Elvis, som är en korsning mellan en Shih Tzu och en kinesisk nakenhund. Du kan se honom på första sidan här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela