la dolce vita

Skriv i ditt hjärta att varje dag är årets bästa dag.

Trevlig fredagskväll

Publicerad 2013-02-16 16:08:00 i

Igår kväll var på på Folkets Hus och såg Mens Night med Monica Lindgren och Åsa Persson.
Monica har spelat i Lövångersrevyn i många år men den är nedlagd och hon arbetar sedan 15 år på Västerbottensteatern. Hon bor i Skellefteå.
Åsa bor i Piteå och har jobbat i 10 år inom humorbranchen. Hon har också arbetat som programledare för SVT:s regionala talkshow "Eftersnack" och gjorde närmare 120 program.
 
De här tjejerna är verkligen roliga. De får en att skratta åt sådant som egentligen är vardagligt. Men skratten kommer p.g.a. igenkännande.
 
Båda har en egen karaktär.
Monika har Emma, en tant i hatt, crimpleneklänning och gummistövlar. Inte att förglömma handväskan som hon svänger med och slår sig på låren med.
Detta är Emma.
 
Åsa hon kör med Belinda, en popbrud i leopardmönstrade trikåer. Man kan bara inte låta bli att garva när hon svänger med mikrofonen som Lena Philipsson.
Här är härliga Belinda.
 
Tack tjejer för en underbart rolig kväll!
 
Välkomna tillbaka till Robertsfors!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-17 11:51:40

Fin blogg här också *ler* Bloggar du oftare på denna blogg eller ...

Bor utanför Piteå men har inte sett den roliga Åsa Persson än ;.)

/kram

Svar: Jag är periodare när det gäller bloggarna.Det är mest Skrivmoster, min gamla vän sedan barndomen, som triggar igång mig :)
Klart du ska gå och se Åsa och Monica! Lovar att du får skratta :)

kram ♥♥♥
Stintan

Postat av: Spanaren

Publicerad 2013-02-17 11:52:30

Anonym är ovan det var bara jag /kram

Svar: Jag förstod det :)Det var väl inte bara
kram ♥♥♥
Stintan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stintan

Jag tycker om att sticka, virka och sy. Det har jag gjort sedan barnsben. Jag har även broderat mycket förut. Jag har tre vuxna barn och två bonusbarn. Dessutom fyra barnbarn och två bonusbarnbarn. Jag känner mig rik. Sommaren 2010 köpte vi ett hus vid Ångermanälven, ca 3 km uppströms Sandslån, på andra sidan Kramfors-Sollefteå flygplats. Vi har börjat renovera där för vi har bestämt att vi ska flytta dit när maken går i pension. Det kan bli tidigare också. Huset ligger så vackert vid älven. Jag är kyrkvärd här i Robertsfors och jag sjunger i Åkullsjöns Gospelgrupp. Vi har fyra birmakatter: kattmamma och tre söner ur två olika kullar; Stintan, Clintan. Cody och Figge. Vi har också en hund, Elvis, som är en korsning mellan en Shih Tzu och en kinesisk nakenhund. Du kan se honom på första sidan här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela